אקסס בארס

ויהי בוקר ויהי לילה, יום שבת

Date

חלומות. יש לי הרבה כאלה ואיך הם קשורים לחופש?

שבוע שעבר הייתי בהרצאה אצל ענבר בן יהודה, לקוחה שלי ואני שלה. בין המציגות היתה סטארטאפיסטית שריתקה אותי. היא דיברה על הבאלנסינג בין להיות כל היום במשרד ולעשות את מה שהיא אוהבת ולשמור על שפיות הנפש, בעזרת עשרות אפליקציות,
פסטיבלים וטבע פעם בשבועיים. אחת התמונות במצגת שלה תפסה את עיני במיוחד. זו היתה תמונה של מישהי יושבת בשדה ירוק עם לפ טופ.
הזדהתי ושמחתי כאחד. פעם אחת כי כמוה בדיוק הרגשתי לפני עשור – הייטקיסטית שמחפשת טבע ופעם שניה כי זה בדיוק מה שפיתחתי ואני עושה היום.

עובדת במה שאני אוהבת – הכולל ניהול פרויקטים, ניהול קריאטיב וחוליה שהיתה חסרה, יצירה.

היה לי חלום ילדות למשרד פרסום ✅
היה לי חלום בגרות לעבוד מאיפה שאני רוצה, בלי משרד (הייתי שם 15 שנים) ✅
היה לי חלום שיהיה איתי צוות עבודה/ יצירה קבוע שגדל כל הזמן בו כל אחד רשאי לעבוד מאיפה שמתאים לו. בין אם זה ים, בריכה, תאילנד, אכזיב, צפון, דרום או תל אביב בבניין ליד. הכל הולך כשמה שחשוב זה תוצאות, מקצועיות והכי חשוב והיצירה ✅

בינואר האחרון איתגרתי את החלומות שלי. זה היה בעקבות טלפון של חברה שגרה בתאילנד. סיפרתי לה קצת סיפורים מכאן והיא אמרה כמה לחץ יש לכם שם בארץ, קחי מחשב ובואי לעשות זאת מכאן. מה גם שלא במקרה יש לה עסק ״בייקרי״ בבנייה שצריך את עזרתי ובעלה חבר צוות בניית האתרים ברייך. הכי נסיעת עבודה.
פעם ראשונה במזרח עם מק. גיליתי עולם! ובעיקר שאפשר לעשות בדיוק את אותם הדברים משם, כולל לבנות קשרים ושיתופי פעולה חדשים במדינה אחרת. אז, הרגשתי לא בנוח,
כי זה לא מקובל, ״לא נורמאלי״ והצוות, כפרה עליו נאמן ומסור, עבד איתי כרגיל.
אז, חודש עבודה במדינה זרה ✅

כעבור חצי שנה אני מקבלת טלפון מרודני, מחולות מקמן. לקוח שבנינו לו אתר והפך חבר. הוא התייעץ על נושא, אני סיפרתי סיפורים מהמרכז והוא אמר כמה לחץ יש לכם שם. תביאי את המחשב שלך ובואי לכאן. קדימה, יש לי עומס פרויקטים והשקט המדברי יכול לעשות להם טוב. האמת, לא ידעתי מתי אחזור. פשוט ארזתי את צ׳וץ׳ הכלבה את המק ובאתי. עבדתי כל שעות היום בחום המדברי והיבש! אין לחות! ובבקרים ובערבים נחתי וביליתי עם אנשים אהובים והצוות, כפרה עליו נאמן ומסור, עבד איתי כרגיל. תוך כדי טיול שקיעה עשינו סיעור מוחות ללוגו ובהתנדנדות על הערסל בחרנו פוסט לקדם ועוד קיבלתי כמה טלפונים, והצעות מחיר לפרויקטים חדשים נשלחו לאויר.
אז.. שבוע עבודה במדבר ✅

היום שבת. אפשר לנוח מכל מלאכה, חוץ מאהבתי לכתיבה וליצירה, לכך יש לי את כל הזמן שבעולם.

אז.. נראה לי שהגיע הזמן לפתוח במסורת חדשה, כזאת של כמה פעמים בשנה ובעיקר לשים את דרך החיים בעבודה עם RAICH Branding קבל עם ועדה על השולחן!
אם בחרתם לעבוד איתנו, דעו שזה קורה מכל מקום ובכל שעות העבודה. אנחנו ערוכים, זמינים ומזומנים להגדיל לכם ולנו את הסיפוק ההספק והרווחים בתנאי היצירה הכי טובים, החופש! שמנו לעצמנו כמטרה להגשים לכם חלומות עיסקיים, ואיך אפשר בלי דוגמה אישית כדי לעזור לכם לעמוד ביעדים?

אז מה רציתי לאמר בכל זה?
א. תראו איזו חתיכת פסקה, כזה הוא המדבר והשקט, עושה שכל , סדר ושקט ליצירה
ב. תחלמו ותגשימו! Dream and acomplish! זה מה שכתוב לי בחתימת הגימייל כבר עשר שנים וגם בראש, בבטן, ברגליים ובלב
ג. תיצרו! ותעבדו במה שאתם אוהבים פעם התראיינתי על זה לקריאה לחצו כאן
ד. אם מישהו צריך פוש בהגשמת החלומות שלו, או במציאתם קודם כל, זה חלק מתהליך המנטורינג שאני מעבירה. אתמול שמעתי מאורי, חבר שעבר פה מילה חדשה ישנה שאימצתי – מלווה. מוזמנים לפנות בפרטי או לרשום כאן אני אני אני ?
ה. אלוהים באמת נמצא בדברים הקטנים
ו. ובואו למקמן! בזכות האתר שלהם והאירוח המושלם יש כאן רשימות המתנה וזה שווה את זה
ז. עושים פה גם חתונות אבל זה כבר יהיה בפוסט נפרד במומלץ מיכל הבלוג בו אני כותבת, מצלמת וממליצה רק על דברים טובים

אין כמו להיות במרכז של עצמינו, בדיוק חזרתי.

שיהיה שבוע טוב!

מנכ״לית רייך. מיכל.

FullSizeRender (4)
צילום סלפי בחולות מקמן באחד מימי העבודה, בדרך מהבקתה אל הבית וה-wifi לעוד יום עבודה.

עוד
מאמרים